Pietro Filipi je tradiční česká módní značka, která staví svůj úspěch na kvalitním zpracování oděvů navržených od vlastních návrhářů. I když PF stále nejvíce prodává skrze své kamenné prodejny, po spuštění nového eshopu si online prodej velmi rychle získal oblibu stávajících i nových zákazníků.
Úkol zněl jasně, spustit nový eshop do startu jarní sezóny 2017
Implementační analýzu na nový eshop jsme započali již za dob původního majitele a zakladatele značky Pietro Filipi. Po prodeji společnosti a s nástupem nového týmu se začaly věci dít mnohem rychleji. Harmonogram vývoje se zkrátil a během 4 měsíců měl být eshop live. Chvilkami jsme museli zatnout zuby, ale nakonec, i díky úzké spolupráci s týmem klienta, jsme eshop v termínu spustili.
Prohlédněte si výsledek práce pro desktop a mobilní zařízení
Na spolupráci s týmem Bluesoftu jsem ocenil, že nám byli partnerem, který nám pomohl nejen se samotným vývojem ecommerce platformy, ale také přicházeli s návrhy řešení a vlastními podněty, které vedly k lepšímu naplnění našich cílů.
Lukáš Haubelt
Ecommerce manager
Pietro Filipi
Nahlédněte do našich procesů, jak podobně složité projekty řídíme