Vyjeli jsme na DMEXCO! Co jsme si odnesli?

Model.AuthorName
Antonie Králová

DMEXCO – Digital Marketing Conference & Exposition 2023 as co-exhibitors and solution partners to Kentico is behind us, leaving us with some fresh insights and ideas. It was a great opportunity to connect with new and established clients and represent our work with new materials, case studies as well as a short in-booth presentation on Škoda Dealers SaaS platform

German football club on the fast track for a digital win!

Kentico together with AG Kuehlhaus presented an in-depth case study on the stage about the new website for the football club 1. FSV Mainz 05, which our team at Bluesoft did development for. This fruitful and close collaboration between us, Kentico and Kuehlhaus created a website that brings fans and the football team closer together, through a seamless customer journey and future-proof technology – Xperience by Kentico. We hope to share more about this solution and why it’s so future-ready soon.

Artificial intelligence
Umělá inteligence byla na DMEXCO, jak se dalo očekávat, velkým tématem. Mnoho korporátních společností, jako například Mastercard, používají generativní umělou inteligenci pro datovou analýzu už dlouho – třeba k označení potencionálně podvodných transakcí. Hlavní důvod, proč je AI teď tak horké téma, je její dostupnost pro běžného uživatele a široký trh. AI nám teď pomáhá efektivně urychlit mnoho běžných procesů, navíc může sloužit i jako nástroj pro rozvíjení té kreativnější práce. Používáme AI my? Když je to ta nejlepší cesta pro našeho klienta, samozřejmě! V naší případové studii na Potten & Pannen můžete vidět, že jsme do řešení integrovali Recombee – systém produktového doporučení v reálném čase postaveném na AI. Xperience by Kentico nedávno vypustilo novou funkci AI email autora. Jak přesně to usnadňuje práci můžete zjistit v jejich novém blogpostu.

Omnichannel marketing

Rychlý růst Omnichannel marketingu, který se orientuje a středí kolem zákazníka, má za cíl posunout tu zákaznickou cestu zase o něco výše. Vše by mělo být na jednom místě, navzájem efektivně propojené. Tento přístup je někdy těžké zabudovat do již vytvořeného řešení, ale dá se postupně integrovat. Z našich zkušeností je Xperience by Kentico na omnichannel marketing skvěle připravené a my jsme ochotní vám přiblížit, jak můžete pro své zákazníky na jednom místě vytvořit hladkou cestu mezi všemi oblastmi vašich služeb.

Na jedné linii s tím, jak se vzděláváme a vylepšujeme naše řešení, se nadále plánujeme angažovat v konverzacích o nových trendech a technologiích. Navštivte náš LinkeIn pro více aktuálních informacích o tom, co zrovna podnikáme a co jsme nejnovějšího vytvořili.